MAİL: Oyuncueposta@gmail.com - FACEBOOK: 724 Oyuncu - TWİTTER: Yokuz anam. Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

28 Aralık 2011 Çarşamba

2012 DE ÇIKACAK OYUNLAR

Of of of.. Mesai çok ağır olacak gibi geldi bana. Listede umut bağlayıp beklediklerim var.
Bir de sürprizler patlar, bir iki tane daha kaliteli oyun çıkarırlarsa, mümkünü yok hepsine yetişemeyiz.
Bloga yeni yazarlar mı alsak..

MASS EFFECT 3
SYNDİCATE
XCOM
SNİPER GHOST WARRİOR 2
RESİDENT EVİL RACOON CİTY
MAX PAYNE 3
DİABLO 3
JAGGED ALLİANCE: BACK İN ACTİON
JAGGED ALLİANCE ONLİNE
TOM CLANCY'S GHOST RECON ONLİNE
PROTOTYPE 2
PLANETSİDE 2
ARMA 3
MECHWARRİOR ONLİNE
SOUTH PARK:THE GAME
GTA 5
HİTMAN: ABSOLUTİON
BİPSHOCK: İNFİNİTE
DİSHONORED
F1 ONLİNE
THE LAST GUARDİAN
STALKER 2
STARCRAFT: HEART OF THE SWARM

2 yorum:

Bu siteden Can Oral'ın çeşitli kısa film ve müzik videolarına ulaşabilmek. dedi ki...

Ben en çok Bipşok'u merak ediyom abi. Ucuz süper marketten kaçmaya çalışıyomuşsun. Mutant tezgahtarlar varmış bedavaya portakola gibi dandik ürün içmekten mutasyona uğramışlar galiba. Yapımcılar ser veriyo sır vermiyo. heyecanlı...

Ozan Yakut dedi ki...

O yazdığın Bim-Şok adında yeni bi proje olabilir kafaya koyduysan patentini alalım. Bioshock İnfinite'in benim yan gözle baktığım 20dklık tanıtım videosunda çöl ortasında unutulmuş bir şehirden bahsediliyodu. Suyun yerini hava konsepti almış sanırım. Roller-coaster tarzı raylarda kaymalar, uçarken ateş etmeler, serbest düşüşler gördüm bol bol.