MAİL: Oyuncueposta@gmail.com - FACEBOOK: 724 Oyuncu - TWİTTER: Yokuz anam. Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

31 Mart 2012 Cumartesi

MEN OF WAR ASSAULT SQUAD GAME OF THE YEAR EDİTİON DEMO





Tamam niyetlenmişim demoyu verdiğim oyunun incelemesini bi ufak yazıcam, ama senin adın bile 11 kelime be kahpe oyun. Harbiden bana işsin yani iş. Sırf sizi sevdiğimden. Önce demoya bakın da ne boka bulaştığınızı bilin diye yapıyorum bu güzelliği.

Biliyorum dostlar, siz de benim gibi bu kodumun 2. dünya savaşından bezdiniz. Sinemasından Oyununa bütün sektörler Tirilyor dolar kaldırdı bi bıkamadılar. Daha ne yapabilirsiniz lan? Ne kaldı? Bu son olsun yeter.

Oyunumuz “Elde patlama garantili zor strateji” türünde. (Ne sandınız “taktik strateji” mi yazacağdım? Bu oyunda kazandıracak bi taktik henüz icat olmadı) Velhasıl zor. Pamukoğlu Paşa gibi girip, Van'a tayin olmuş Astsubay Çavuş gibi çıkacaksınız. Neden? Çünkü omzunuza yıldızları takıp, tankıyla topuyla cephenin komutasını teslim eden gahpe oyunda, ilerleyen dakikalarda “Kumutanım mermim bitti” “Gumutanım gece jipin mazotu donmuş” “Gomutanım ben içtimaya çıkmam terlik istirahatı aldım” şeklinde dertler üstünüze üstünüze yıkılıyor. WW2nin kaderini değiştiremiyorsunuz ama askerlik terminolojisine “General de şafak sayarmış” kavramını kazandırıyorsunuz. Tebrikler.

Gerisi size kalmış, Kooperatif modlarda ev mi ararsınız, Skirmish açıp sikiRmişHten beter mi olursunuz, Asteğmene gidip “Çift çarşı yaz bana abi nolur” mu dersiniz ben bilemem.. Şafak olmuş Comolokko..

Hiç yorum yok: