MAİL: Oyuncueposta@gmail.com - FACEBOOK: 724 Oyuncu - TWİTTER: Yokuz anam. Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

19 Ocak 2012 Perşembe

EFSANE ABANDONWARE SİTESİ HAYATA DÖNDÜ


Haber yapmak için neti araştırıyodum. Bir an çocukluk aşkımı 10 yıl sonra ilk kez görmüş gibi oldum. Hani yıldırım çarpmış gibi bi garip olursunuz ya. Böyle elinizi ayağınızı nereye koysanız olmaz. Aha öyle oldum işte. Underdogs 10 -15 yıl önce falan böyle DSL yokken elim ayağım herşeyimdi. Hani bugün facebook varya, istersek günde 8 saatimizi öldürürüz. Ben yıllarımı öldürdüm burda. İlk kez tanışanlar için, Underdogs, efsane bir abandonware sitesidir. Hiçbirine benzemez. Kraldır. İlk kez tanışanlar için, Abandonware, artık eskidiği için firmaların bedava dağıtımına izin verdiği oyun demektir. Sen geri döndün ya, artık ne Abandonia ya bakarım ne bişeye.. http://www.hotud.org/

Hiç yorum yok: