MAİL: Oyuncueposta@gmail.com - FACEBOOK: 724 Oyuncu - TWİTTER: Yokuz anam. Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Ocak 2012 Pazartesi

SOUTH PARK EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Yılbaşı rehavetini atmanın zamanıdır. 3 günlük aradan sonra tekrar haber yazmaya oturmak biraz zor geliyordu açıkçası. Beklediğim bir oyunun haberiyle karşılaşmak gerçekten yardımcı oldu. South Park RPG ile başlıyorum. Oyunun görüntüleri Game İnformer dergisine geçtiğimiz günlerde düşmüş. Resimleri 4 açıdan incelemekte fayda var:
Oyun Grafikleri: Oyun sitelerinde gördüğüm bazı yorumlar oyunda 3D grafik olmamasını büyük bir eksi olarak yorumluyor ve oyunun grafiklerinin günümüze göre çağdışı kaldığını söylüyor. Bir kısım ise, bir South Park oyununu 3d yapmak seçenek bile değildir demiş. Ben ikinci görüşten yanayım. Grafikleri hem çizgi filmin atmosferini yakalama açısınıdan başarılı buldum hem de geçmişten günümüze orjinal konsepti 2d cartoon iken sonradan 3d'ye devşirilen oyunların hep kaybettiğini gördüm. (Örnek mi: Monkey Island ve Larry serileri)
Combat sistemi: Aslında bence oyunun çağdışı hissettirmesine sebep olan şey, grafikler değil bu klasik eski usul CRPG savaş sistemi. Bu konuda biraz yaratıcı olmak oyunun atmosferini götürmez, aksine oyuna birşeyler katarmış düşüncesindeyim.
Silahlar: Resimlerde gördüğüm kürek, oklava, çekiç, odun, tahta kılıç hoşuma gitti. Oyunun tasarımcısı ben olsaydım, kesinlikle ben de bu doğrultuda ilerlerdim.
Konsept: Gördüklerim içinde az da olsa canımı sıkan şey bu Sword and Sorcery konsepti oldu. Tahminim, tasarımcıların bir yandan fantazi oyuncuları memnun ederken, diğer yandan inceden onlarla dalga geçmek gibi bir niyetleri var. Tamam South Park evreni, Sword and Sorcery de dahil getirdiğiniz herşeyi kolayca kabul eden bir evrendir ama nasıl denir, içimde kötü bir his var..

Hiç yorum yok: