MAİL: Oyuncueposta@gmail.com - FACEBOOK: 724 Oyuncu - TWİTTER: Yokuz anam. Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.

30 Ocak 2012 Pazartesi

EN İYİ OYUN MÜZİKLERİ 1 (80'LER ATARİ 2600)

Bir yandan oyun kapaklarını incelerken bir yandan da müziklere el atalım.Bu dosyayı da geçmişten günümüze şeklinde kronolojik işleme niyetindeyim. Video oyun platformlarında geçmişe dönersek karşımıza ilk önce Atari 2600 çıkıyor. Tamamen şahsi zevkime dayanarak Atari 'nin ilk 5 ini seçtim.  İşte karşınızda 4 bitmi 8 bitmi olduğu belli olmayan şahserler:

5-MOUNTAİN BİKE



4-ZYBEX



3-DRACONUS



2-THUST



1-PANTHER

2 yorum:

atari oyunları dedi ki...

süper gerçekten bu oyunları nerden bulabilirim? bunlar nes formatında değil haralde. Nes atari oyunları var piyasada site üzerinden oynanıyor ama senin verdiğin oyunlar oynayacağımız bi yer varmı? indirmeden oynanırsa güzel olur..

Ozan Yakut dedi ki...

NES'leri serinin ikinci bölümünde seçtim. Bunlar Atari 2600 oyunları. Emulatör indirerek Playstation XBox gibi güncel konsollar hariç her konsola ait oyunları tatmin edici bir hızda oynarsın. Ben bunların oynandığı siteleri hiç aramadım bilmiyorum. Vardır kesin biraz bak bulursun.